Bersih 3.0 284

Bersih 3.0 284
#DataranMerdeka

Isnin, 8 Februari 2010

Bung Mokhtar ( dengan Zizie Ezette) bercadang saman Anwar


Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Mokhtar Radin dipercayai berura-ura untuk menyaman Dato Seri Anwar Ibrahim kernaa menggunakan namanya sebagai katalaluan untuk Saiful masuk ke kawasan Kondominium untuk diliwat.

Sumber-sumber yang rapat dengan isteri mudanya, aktres jelita putih gebu, Zizie Ezette memberitahu cadangan untuk saman itu timbul atas desakan Zizie yang rasa malu nama suaminya dikaitkan dengan kegiatan homoseksual.

Zizie dan Bung baru berkahwin pada pertengahan bukan Disember.

Zizie amat kecewa setelah berjaya menukar imej Bung Mokhtar kepada yang lebih imej muda, berita perbicaraan kes liwat telah mendedahkan nama Bung diguna sebagai katalaluan masuk ke Kondo Anwar melakukan homoseksual.

Semasa terkeluar berita perkahwinan Bung, dia dilaporkan ada berkata, "Walaupun berkata muka saya nampak tua tapi saya masih kuat." Berkenaan kes ini, Bung dikatakan berkata, "Sementang rambut uban saya sudah hilang dan gaya saya lebih terkini, saya masih belum jadi pretty boy."

Jumlah yang akan disaman dijangka berjumlah RM100 juta, jumlah yang amat disukai Anwar.

Tiada ulasan:

Nuffnang